четвер, 30 травня 2013 р.

Брязкальце-шелепучка "Метелик"

Привіт усім! 

Сьогодні хочу показати вам брязкальку, яку я зробила для своєї малечі. Розкажу спочатку передісторію її створення! Декілька місяців тому, коли Віталіна почала цікавитись різними речами навколо, місяців з 3-4 мабуть, її увагу привернув шелепучий кульочок! З ним було надзвичайно цікаво гратися, в той час як до інших іграшок і брязкалок вона була повністю байдужою! Він шелестів, і руками його стискати теж було цікаво (в нас навіть відео є як вона тим кульочком гралася). Вона могла ним гратися дуже довго, це була просто ненадоїдлива іграшка! Але ж це поліетиленовий кульок, вона, звичайно, гралася ним під моїм наглядом, але все ж! Тоді мені спала на думку ідея вшити його в тканину, їй буде шелестіти, але і небезпеки він не буде нести, оскільки надіти його на голову не можна, кусок би від нього не відірвався і вона б не змогла його проковтнути, і попрати його можна при будь-якій нагоді! Чудово! Кульочок я зберегла, і чекала слушного моменту! Потім поділилася своїми планами з своєю подругою і вона порадила мені вирізати якусь форму (тварини, наприклад), це мене трохи спантеличило, бо треба було вибрати форму, та продумати деталі! І ось нарешті я довела справу до кінця! З формою мені допоміг Pinterest ( за ідеями я перш за все туди заглядаю, загляньте і ви на мій профіль), а точніше ось цей пост! Отже і я вирішила зробити метелика! 

Перш за все я вибрала тканину, яку буду використовувати! Вирізала крила, тільце та голову; вибрала стрічки на вусики! Потім вирізала форму крил з кульочка, а також я вирішила, що всерединку вставлю шар синтепону (в мене вийшло 5 шарів: зовнішня тканина > целофан > синтепон > целофан > зовнішня тканина). Для того щоб зшити я склала шари в іншому порядку: зовнішня тканина (2 кусочки до купи, лицевим боком всередину); а там без змін: целофан, синтепон, целофан! 



Прошила шари по краю, залишила не зшитим низ, вивернула крильця, вирівняла все, потім приметала низ булавками і зшила вручну потаємним швом, потім ще прошила по кругу машинкою, вийшов гарний контур крил ( а за одне метелик став надійнішим, щоб Віталіна не розірвала - вона може :))



Ще прошила лінію посередині між крильцями!


 Крила готові! 

Далі голова і тільце на черзі! Тут я слідувала за інструкціями в цьому пості. Звичайно із незначними змінами, або скоріше доповненнями! В голову я поклала не просто дзвоник, а яєчко з Кіндер Сюрприз з кількома дзвониками


Також, коли я все зшила, мені чогось не вистачало! Тоді я прошила по краю голови ось таким швом (blanket stich  англійською мовою)! Вийшло так:


Залишилось вишити лице і прикріпити тіло до крил! Дилемою для мене стали очі! Вишивати гарно очі я ще не вмію. Був варіант зробити очі з ґудзиків, або приклеїти готові очі! Я довго думала, перебрала всі за і проти, і врешті зупинилися на готових очах. Я приклеїла їх пістолетом з гарячим клеєм, коли висохло протестувала, приклеїлось надійно ( в мене не вийшло їх відірвати, та й Віталіні ще теж це не вдалося за тиждень). Далі вишила вії та ротик (нитками муліне). 

Тільце до крил я теж приклеїла клеєвим пістолетом, таким чином не видно як вони кріпляться, і виглядає органічно!!! 

Ще одна деталь, я пришила до метелика стрічку із вшитими сердечками (вони залишились в мене від зламаної Віталіною брязкалки :)), але замість сердечок можна використати кільця, наприклад. Віталіна любить ними гратися, їх можна покусати, а також іграшку можна кудись повішати ( на візок)! 

Ось такий вийшов у нас метелик!


А це Віталіна випробовує свою нову іграшку!!!! 







Список матеріалів для іграшки-брязкалки:

~ яскрава тканина ( різних кольорів на крила, тільце і голову)
~ шелепучий поліетиленовий кульок
~ сінтапон
~ дзвоники різних розмірів
~ яйце з Кіндер Сюрприз
~ стрічки
~ кільця ( або інші фігурки, серця в мене)
~ очі для іграшок ( або ґудзики)
~ нитки муліне

Віталіні її шелепучка дуже довподоби, надіюсь і вам сподобався мій МК!

Немає коментарів:

Дописати коментар

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...