понеділок, 26 серпня 2013 р.

Пляшка кохання

Привіт усім!

Сьогодні вирішила попостити статтю, яку вже давно написала ще на конкурс у Зроби Сама, але все якось не доходили руки її опублікувати! ось настав цей час! 

На створення моєї пляшки надихнула стаття Пляшка кохання - 365 цитат закоханим, яка була опублікована 14.01.2009 на сайті Зроби Сама.
Мені дуже сподобалась ідея, і я вирішила втілити її в життя! Але не просто так, а як подарунок нам з чоловіком чи то на День Святого Валентина, чи то на 1-шу річницю нашого весілля. Не пам'ятаю вже! :) Це було 4 роки тому!!!! 
Робота справді займає багато часу, не так саме оформлення пляшки, як вирізання, скручування та зав’язування цитат.

Матеріали, які я використала дуже прості! Це була одна з моїх перших робіт, тому не судіть строго:
·      Пляшка від вина (Мікадо в мене)
·    365 цитат про кохання ( цитати я використала з того ж допису, лише деякі додала або замінила на інші, можна знайти в Інтернеті, я, на жаль, не зберегла того файлу)
·        Кольоровий папір для друку цитат
·        кольорова стрічка (для декорування квітів);
·        ножиці або канцелярський ніж
·        лінійка
·        кольорові стрічки для декорування пляшки (рожева, фіолетова, срібляста)
·        білий картон для етикетки
·        рожевий ребристий картон
·        прозорі камінчики
·        об’ємні наклейки сердечка
·        гудзики
·        дерев’яний бедрик на клейкій основі (для декорування букетів)
·        брадси
·        метелики (паєтки для шиття)
·        сердечка (блискітки для манікюру)
·        двосторонні клеєві квадратики та двосторонній скотч
·        фігурні ножиці
·        клей
·        дирокол
·        бісер

Отже приступаємо до виготовлення пляшки: 


Роздруковуємо цитати на кольоровому папері; я використала двосторонній кольоровий папір червоного, рожевого та оранжевого кольору.  У пляшку від вина Мікадо влізли всі 365 цитат, і ще могло влізти більше.


Роздруковані цитати розрізаємо, можна використати ножиці, але це займає дуже багато часу, тому краще використати канцелярський ніж і лінійку. А ще краще різак для паперу Scrapbooking Paper Trimmer (моя мрія такий мати!). 


Потім, починаємо скручувати і зав’язувати цитати, найважчим виявилося зав’язувати звиточки. Я використала золотисту, червону та синю стрічку, для зав’язування звиточків.


Підготовка пляшки:
Очищаємо пляшку від оригінальної етикетки (для цього залишаємо її у воді на ніч, якщо етикетка не відклеїлася сама, потрібно легенько здерти папір). Всередині пляшку сполоснути і поставити верх дном, щоб вона висохла.
Після цього можна оформляти пляшку.

Перш за все, з білого картону фігурними ножицями я вирізала 2 етикетки (такої самої форми як оригінальна етикетка) та приклеїла їх до пляшки двостороннім скотчем.

Потім вирізала 6 однакових за розміром квадратиків із рожевого ребристого картону.

На 2 квадратики приклеїла (двостороннім скотчем) прозорі камінчики (що нагадують краплинки води)


Наступні 2 квадратики оформлені об’ємними наклейками сердечками.




І наступні два квадратики оформлені сріблястою стрічкою та ґудзиком.


На кожен білий картон я наклеїла по 3 різних рожевих квадратики, таким чином я отримала 2 етикетки, які я приклеїла по обидва боки пляшки.



Далі, потрібно оформити горло пляшки. Я використала рожеву ширшу стрічку, якою я обклеїла горло пляшки, по обидва боки горла метелики прикрашені сердечками. Для того, щоб стрічка не відклеювалась, зверху (на місці стику стрічки) я приклеїла бедрика для оформлення букетів. Оскільки двосторонній скотч не втримував ні стрічку, ні бедрика, я спробувала використати звичайний клей для паперу! Спрацювало! (Можна використати клеєвий пістолет)


Знизу на стику стрічки, для того щоб стрічка трималася я використала шпильку з трьома бісеринками: 2 червоні та одна золотиста.


Ще на горло повісила тег з написом LOVE. Для тегу використала малюнок роздрукований на звичайному папері. Роздрукований малюнок розрізаємо навпіл і склеюємо двостороннім скотчем таким чином, щоб з обох боків був напис LOVE. Дірочку в тегу робимо за допомогою звичайного дироколу. З обох боків тег прикрашаємо маленькими блискітками у формі сердечок, просовуємо стрічку в дірочку, та зав’язуємо бантик. Закріплюємо бантик червоним брдасом.



І на завершення чіпляємо метелики прикрашені сердечками де подобається. Метелики прикріплені двосторонніми клеєвими квадратиками. 


Закидаємо туди наші звиточки з цитатами! 


І ось така вийшла пляшка!!! 




Тепер можна кожного дня діставати по одному звиточку та читати якусь цитатку, і романтика забезпечена на ще 1 рік вперед :)

Дякую, що завітали на мій блог!!!!

До зустрічі!

Немає коментарів:

Дописати коментар

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...