четвер, 31 жовтня 2013 р.

"Мій світ в трилітровій банці"

Привіт усім! Вчора на СвітМам я зустріла ось такий чудовий Фото-проект ФМ "Мій світ в трилітровій банці" започаткований Крістіною Кушнерчук, одною зі світмамочок! Перше я побачила пост Каьюшки Уліточки, її пост, або точніше її світ у банці, мене надихнув, потім ще почитала і подивилась пости других мам, і вже засинаючи думала, що сьогодні обов'язково зроблю таке собі! 
І справді, зробила! Мені дуже сподобалася ідея! 
Представляю вашій увазі свій світ, який вмістився в 3-літрову банку!!!

Ось фото цілої банки з наповненням з різних ракурсів



Баночка в мене вийшла повна!



Почну з самого видного і важливого! Я люблю все хенд-мейд у всіх його проявах, і подарунки і побутові речі! Люблю і отримувати подарунки зроблені руками і робити теж подарунки люблю! Тому на цьому фото хен-мейд речі, зайчика купила в Світлани Кодратенко на СМ, ляльку мотанку, купила на День Незалежності в майстрині (в нас кожного року на День Незалежності проводять виставку-продаж народних майстрів, люблю там гуляти, це в нас основний план, і вже традиція купити якусь дрібничку), а також на фото заколка для волосся, яку я купила у Віри Рябчун теж на СМ! Також ця заколка символізує те, що я люблю аксесуари для волосся, хоча воно в мене зараз коротке :)


Люблю фарбувати нігті сама собі, не вмію вимальовувати складні малюнки та елементи, але вмію гарно та рівно покрити лаком, французький манікюр, люблю використовувати блискітки-пісочок!!!


Люблю шарфи!!! Починаючи з осені і до весни люблю носити шарфи, будь-які, має обов'язково бути прикрита шия (люблю, щоб саме в шию було тепло, хоча і в мороз можу ходити без шапки!), звідти і з'явилася любов до шарфів!


На наступному фото приклади моїх робіт! Люблю, бісероплетіння (з нього і почалась моя любов до виробів ручної роботи), і ланцюжок для пусттушки моїй коханій донечці! 


Також я люблю прикраси! Не обов'язково коштовні! В мене дуже багато не цінних матеріально, але дуже цінних для мене речей! Ось, наприклад, ці намиста: одне куплене в магазині, дуже його люблю За те, що воно таке різнокольорове, не можна мати поганий настрій, коли його одягаю; і друге - з полімерної глини, подарунок від моєї подруги Олі Хеленюк, ось тут альбом з її роботами!


Також люблю кулони і підвіски! Це мої улюблені!!! 


Люблю сережки!!!! Різні!!!! Квіточки - це теж хенд-мейд!!!


А це машинка з Кіндер Сюрприза, ще моя, зараз нею грається моя плимінничка і доня! А ще вона символізує моє хотіння мати машину!!! "Мечтать не вредно..." Як то кажуть! :)


Люблю збирати магніти на холодильник! Ось мій найновіший! Із солоного тіста (купила на День міста Рівного)


Дуже важливу роль у моєму повсякденному житті відіграють ось ці дві речі, бальзам для губ і крем для рук! Не люблю, щоб відчуття сухості на руках, а губи починаю кусати, якщо сухі.... (Не сприйміть за рекламу Оріфлейма, хоча бальзам якраз саме оріфлеймовський використовую, а креми для рук різні)


Люблю годинники! І люблю, щоб іх було багато, щоб можна було до різного одягу носити або під різний настрій, і мені в принципі не головне, щоб вони були дорогі! Мені основне, щоб вони мені подобалися!


А це ще одне моє захоплення: скрапбукінг, я, звичайно, в ньому повний аматор, але все ж таки щось вмію, і люблю! Це штампики і фігурний дирокол! 


Водночас, ці штампи також символізують мою професію, я викладач англійської мови, і люблю свою роботу!


А цей штампик стосується моєї доні! Спеціально замовляла, коли дізналася, що в нас буде донечка!!!!


А це основний атрибут, результат якого - найголовніше в моєму житті зараз - наша доня - Віталіна! :) (Тестик чекає черги попасти у фотоальбом, який я роблю для нашої дєтки!)


На цьому фото чохол для мобільного, який уособлює собою сам мобільний телефон, куди без нього :), тим паче, що він в мене дуже функціональний, а мобільний телефон у свою чергу уособлює планшет, і фотоапарт по сумісництву. Дуже важливі речі, з планшетом проводжу багато часу (тоді, коли Віталіна спить або засинає, і вночі...), а фотоапарат як у всіх! Люблю фотографувати Віталіну! 


Ще люблю шити! На наступних фото нитка з голкою та ґудзики із зображеннями швейної машини (цей ґудзик уособлює мою швейну машиночку!!!!) та шпульки з ниткою.



Фото нас - нашої сім'ї! Мій коханий чоловік і моя кохана донечка! :)


Ну і останнє - це моя дисертація, яка не покидає моїх думок, навіть зараз, коли я в академвідпустці і в декреті, і буде висіти над моєю головою до того часу поки не напишу принаймні, вже не кажу про захист... Це фото статті, яку я опрацьовую на дисертацію! 


Ось такий мій світ, мої вподобання та хобі!
Можливо щось і забула, але то мабуть не таке і важливе у моєму житті!
Надіюсь вам було цікаво!
Дякую, що завітали, і до нових зустрічей!!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...