понеділок, 11 листопада 2013 р.

Скрап папір своїми руками

Привіт усім!
Якось я побачила в Пінтересті ось такий цікавий проект як можна використати обрізок від пекінської капусти у різних проектах, здебільшого у листівках! Мені стало цікаво, і якраз ми купили капустину, зробили салатик, а обрізочок я залишила для проби :) Чесно кажучи, лишала я його більше для того, щоб погратися з відбитками разом із Вікусею (моєю племінничкою), але на ті вихідні вона до нас не приїхала, і посеред тижня я побачила, що треба використати мій "штамп" доки він не зіпсувався і не засох! От я і взялася за експеримент! Для мого невеличкого експерименту потрібно було мало:
- звичайний папір для друку формату А4, можна використати різнокольоровий папір та картон, можливо можна спробувати і текстурний картон, думаю вийде гарно в будь-якому випадку
- штемпельні подушечки (у моєму випадку рожевого та фіолетового кольору)
- і власне "штамп" - обрізок від пекінської капустини (безвідходне виробництво :))) )


Спочатку я спробувала зробити відбитки на чорновичку, щоб випробувати як воно! Побачила, що поверхня мого обрізка нерівна, тому малюнок відбився частково, взяла великого ножа і підрівняла! Спробувала ще раз! Вийшло добре! 


Ось у цей момент виникла ідея просто наштампувати таких відбитків у довільному порядку по листку спочатку одним кольором! Потім зрізала шар капусти, і поштампувала іншим кольором! Потім ще зрізала шар капусти, і малюнок став дрібнішим! Тоді цим дрібнішим малюночком проштампувала у проміжках між великими квіточками! 

Ось що у мене вийшло в результаті - ось такий скрап-папір своїми руками, який можна використовувати у своїх проектах!





Тут головне експериментувати! Також малюнок залежить від величини капустини, можуть бути тонші або товстіші листки, таким чином квіти будуть різні, деколи виходять схожі на великі гарні троянди! Як тільки буде в мене ще капуста, я обов'язково спробую ще, але вже мабуть з якимсь кольоровим папером або картоном!!! 

P. S. До речі, був у мене ще один відрізок капусти, я теж як і перший раз залишила його для творчих проектів з Вікусею, але знову не склалося, і через декілька днів, коли я про нього згадала, виявилося, що із серединки обрізочка почала рости капуста! Мені стало шкода її обрізати, і я вирішила залишити обрізочок з паростком, щоб побачити, що ж там виросте! Поставила його у водичку, але ми кудись поїхали (мабуть то ще літом до бабусі чи до Мішиних батьків) і, коли повернулися додому, моя капуста, на жаль, засохла! :( 

Ось такі пригоди в мене були з пекінською капустою!
Експерементуйте і буде вам щастя!!!

Дкую, що завітали!!!


Немає коментарів:

Дописати коментар

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...