середу, 26 лютого 2014 р.

Листівка до 23 лютого

Привіт усім! Hello everyone!

Сьогодні швидкий пост про листівочку, яку я зробила своєму татові до 23-го лютого! Ми тата завжди вітаємо з цим святом, бо він все ж таки служив в армії у ті часи, та він наш захисник! Листівочка в мене вийшла простенька, я все ж вважаю себе новачком у створенні листівок, тому не судіть строго! 

Today there is a quick post about the card I made for my father dedicated to the Motherland Defender's Day. Though it is a Soviet holiday, we always congratulate our father with this holiday as he was on an army service at those times, and we congratulate him as our defender :)! The card is pretty simple, as I am still new in card making, that's why please don't be too critical :)

А ще поділюся своєю радістю, яку я випробувала при створенні листівочки - це мій новий різак для паперу Fiskars SureCut™ Scrapbooking Paper Trimmer! Я так мріяла про нього, і ось моя чудова канадська мама Сандра здійснила мою мрію!!!!! Ура! Я надзвичайно рада цій обновці, з нею так легко різати, без лінійок, олівців і ножиць, і буквально два рази проїхався лезом по паперу - і ось тобі готова заготовка для листівки, чи будь-якого проекту!!!! Прямо хочеться щось створювати! 

Also I want to share my happiness! It is my new Fiskars SureCut™ Scrapbooking Paper Trimmer, which, of course, I tried out while making this card. I've been dreaming about it for a while, and my dear Canadian mom Sandra has mede my dream come true!!! I am extremely happy about having this cutter, it is so easy to cut paper and cardstock, no need to use any pencils, rulers and scisors! It inspires me to create more!

Окрім чудо-різака (без якого, звісно, можна обійтися, якщо його нема), для виготовлення листівочки багато не потрібно! Я використала такі матеріали:

Except for the "magic" paper cutter (which is not necessary if you don't have it), to create this card you don' t need a lot! I used such materials:

- коричневий картон для основи листівки / brown cardstock for the base of the card
- картон кремового кольору для фону / beige cardstock for the background
- паперовий скотч трьох дизайнів / 3 designs of  Washi Tape 
- ґудзики / buttons
- клеєві матеріали (двосторонній скотч та клеєві квадратики) / adhesive materials (double-sided tape and squares)
- декоративна стрічка (для бантика) / decorative ribbon for the bow
- гелева ручка з глітеромсинього кольору та срібна ручка для, власне, привітання всередині / glitter gel pen and silver gel pen to write inside the card 
- чорне пігментне чорнило від Studio G (таке як тут, тільки чорне) / black pigment ink from Studio G
- резинові штампи - алфавіт / alphabet rubber stamps 
- та акрилові штампи машина та стрілка з набору Vacation від Kelly Panacci / and clear stamps of car and an arrow from Kelly Panacci Vacation Set

P. S. Я зною, що більшість із тих матеріалів, які в мене є не дуже відомі в колах скрапбукінгу та кардмейкінгу! В мене взагалі нема супер дорогих та брендових матеріалів для скрапбукінгу, тому описую те, що маю! І вважаю, що суть скрапбукінгу не в брендах, а все ж у виробах! 

P. S. I know, most of my scrapbooking materials are probably unknown to most scrapbookers! I don't have any expensive and brand scrapbooking materials at all, that's why I describe what I have! But actually, I think that scrapbooking is not about the brands but about the projects! 

Ну от, власне, і сама листівочка! And here is my card!!!!


Дякую, що завітали! 
До зустрічі! 

Немає коментарів:

Дописати коментар

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...