понеділок, 12 травня 2014 р.

Babywearing / Слінгоносіння

Привіт усім! Як справи? 

Сьогодні буде допис не про хенд-мейд, а про серйозні речі :) про слінги та слінгоносіння!!!


Я почала цікавитися слінгами з моменту народження Віталінки! Я читала різні статті про користь слінгів як для мам, так і для діток, про різні види слінгів, про різні намотки, та техніку безпеки... Читаючи статті, я зберігала посилання на ті, які мені сподобалися найбільше! Навіщо я їх собі зберігала спитаєте ви... Гарне запитання! По-перше, для того, щоб при потребі перечитати, або з кимось поділитись в потрібний момент, а по-друге, Міша недавно прийшов до висновку, що я просто "плюшкін", при чому у всьому, навіть в віртуальному просторі :)

Ось настав час поділитися своїми скарбами з іншими! Надіюсь ця інформація буде комусь корисною, зважаючи на те, що серед моїх подруг та рідних є вагітні! Ура!!! :)

Тут в мене збірка англомовних, україномовних та російськомовних статей на тему слінгоносіння! Я їх погрупувала на категорії, так вам і презентую їх! А також в кінці допису покажу вам наші фото як ми носилися в нашому рюкзачку, а також як ми подорожували!!!!

Відразу наголошу на тому, що цим дописом, я не намагаюся схилити нікого на користь використання слінгів чи взагалі носіння діток на собі! Це особиста справа кожного, просто всі статті вю пості будуть "за", тому що особисто я "за"! Ми носимся, але не в слінгу, а в ерго-рюкзачку, і нам це дуже подобається! А якщо Бог дасть ще діток, то будуть в нас ще і слінги!!! :)


Навіть ляльки люблять слінги :)


Отже, почну із трьох статей  про слінгоносіння загалом, чи це безпечно і чи варте уваги, історію слінгів та для чого і чи потрібен слінг дитині!





Далі статті про користь слінгів - як для мами, так і для дитинки!







Думки лікарів та спеціалістів з приводу слінгів та міфи про слінгоносіння!





Якщо ж ви вирішили на користь слінга, але не знаєте з чого почати, ось вам декілька статей з порадами:


- Який слінг обрати. Розглянуті різноманітні аспекти, які варто врахувати при виборі слінга. У кінці матеріалу - підсумовуюча табличка, яка допоможе структурувати інформацію.



- Успішний старт. Стаття про те, як привчити дитинку до слінга.


Наступні статті з інструкціями до слінгів :)








Далі, техніка безпеки, а також розповсюдженні помилки:









Також, я писала пост про пошиття слінга з кільцями, який я пошила своїй двоюрідній сестричці Ірині та її малюку Дмитрику! В тому пості я давала посиланння на МК по пошиттю різних слінгів! Ви можете переглянути цей допис тут! Особливо буде корисний цей допис тим, хто вирішив пошити слінг самостійно, там все детально описано!!!



Ось ми підійшли до підсумка, і тут я теж припасла декілька корисних ресурсів :)


- Супер-корисні статті як вести діалог з тими, хто не розуміє слінгоносіння! Тут зупинюсь трішки! Скажу вам чесно, на нас всюди звертали увагу, і в Рівному, і у Варшаві (що для мене було трохи дивно)! Особливо на нас звертали увагу взимку, тому що ми носилися у куртці з слінговставкою (далі будуть наші фото)! Мені траплялися в більшості позитивні відгуки, деколи захоплені! Людям було цікаво як ми так носимось, де ми взяли таку куртку! І такі цікаві люди завжди погоджувалися, що дєтці класно там, біля мами, тепленько, і поспати можна... Але траплялися і негативні відгуки, іх, правда, було дуже мало, і я на них навіть не відповідала, але негативний осад залишався! 



І ось ще малюночок до цієї категорії!


Можете, також, преглянути ось ці два ресурси, можливо, знайдете ще дещо цікаве:


А це майже ми! Щаслива мама і щасливе дитя! Тільки ми більше любимо сидіти спереду!


Ну все, зі статтями ми вже закінчили, а зараз буде fun part нашого допису! Фотки!!! :)

Ось так ми носились взимку! Нам цю слінговставку пошила мама нашої хресної Каті - мама Ріта, за що ми їй дуже вдячні! А ще нам наша бабуся зв'язала чудове пончо з капішоном під куртку, але нажаль фото нема! 





А це ми міряли слінг, який я зшила!



Зібрались на прогулянку! 


Віталіна засинає :)


Йдемо до церкви! На Великдень минулого року! Слінг і рюкзак пасує і до святкового одягу! 


Далі фото з Варшави! Ми цього року на новорічні та різдвяні свята їздили до нашого татка у Варшаву! 

Це ми просто гуляли в центрі міста! Варшава нам дуже сподобаляся! В місті дуже приємна атмосфера, ми відчували себе там як вдома! Ввечері там було особливо гарно, а ще й у Різдвяний період! Ось декілька фото нашої прогулянки!













А це ми їздили у Вілянівський палац (Wilanów)


Там був лабіринт з ілюмінації на тему "Аліса в країні чудес", заради якого ми туди, власне, і їздили! Ми теж ним прогулялися!








А це королівський палац! Ми організували собі туди екскурсію! Але ж там гарно! Якась в мене особлива любов до палаців та замків! 
 

Це у одному з торгових центрів Варшави! Ці ведмеді просто супер-кумедні, вони грали на своїх інструментах і танцювали під різдвяну пісню! Класні!


Доня з татком гуляє!



А це теж у одному з торгових центрів! Мені сподобались ці величезні прикрашені годинники!


Дєтка, до речі, спить тут! :) 


Ось і все! Поділилася з вами цікавими статтями, показала вам фотки! Час прощатися з вами сьогодні! 

Дякую, що завітали і до зустрічі!

Якщо вам сподобався допис, поділіться, будь ласка, ним з друзями, натиснувши кнопку улюбленої соцмережі нижче!
А також підписуйтесь на новини мого блогу у будь-який зручний для вас спосіб (на правій боковій панелі є вибір), щоб не пропустити нових дописів!
If you liked this post, please share it with your friends with the help of social network buttons below!
Also sign up for the news of my blog in a comfortable for you way (there is a choice on the right panel of the blog) in order not to miss new posts!  





Немає коментарів:

Дописати коментар

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...