пʼятницю, 12 вересня 2014 р.

Giveaway від Зроби Сам(А)


Привіт! Hello!

Давно я щось не з'являлась тут! Насичений був у нас серпень, тому якось зовсім не було часу! Від рукоділля я не відмовилась, звісно, на цей період, але показати вам не було часу! Думаю, трішки активізуюсь вже. Але сьогодні хочу вам розповісти про Giveaway від блогу Зроби Сам(А), а не показати вам мої роботи! 

Отже, детальніше про розіграш! Для того, щоб взяти участь у ньому потрібно розмістити у своєму блозі окремим записом інформацію про цю giveaway із посиланням на Зроби Сам(А) та на Youtube канал блогу. І розказати, яка із рубрик блогу є вашою улюбленою. Посилання на запис у своєму блозі додайте у форму ось тут. А сам giveaway буде складатись з товарів крейдової тематики від декількох виробників – аркуші картону 30х30 см, заготовка для альбому, наклейки, теги, чипборд, брадси, стрічка.


Отже, настав мій час виконувати умови розіграшу. Заходьте на блог Зроби Сам(А), а також на Youtube канал блогу та набирайтеся безліччю натхнення. Я читаю цей блог десь з 2008-го року! Маю честь бути причетною до виходу рубрики Цікаве за тиждень! Але, звичайно, в мене є улюблена рубрика, яку я читаю завжди із задоволенням та захопленням. Це - рубрика Модні тенденції!  

Приєднуйтесь до розіграшу або побажайте мені удачі!
До зустрічі!

Немає коментарів:

Дописати коментар

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...